wtorek, 5 maja 2015

Prolog

Dwoje ludzi, dwa serca, jedno uczucie.
On - przystojny i sławny blondyn mający kochającą rodzinę i przyjaciół.
Ona - nieśmiała brunetka, która na swojej drodze spotyka mnóstwo nieszczęść. Wyjazd przyjaciół, śmierć rodziców, utrata pamięci, nieudany związek... ale mimo tych wszystkich smutnych wydarzeń ona wciąż stara się uśmiechać...
Czy powrót przyjaciół dziewczyny przebiegnie tak, jak oni sobie kiedyś wyobrażali?
Czy ta dwójka ma jeszcze szansę na przyjaźń lub coś więcej?
I czy ktoś zamierza im w tym przeszkodzić?

Tego dowiecie się czytając moją histroię :D

***
I bum! Ann dodaje prolog! Nie jest on najlepszy, ale zupełnie nie potrafię pisać prologów ;-;
Ktoś się domyślił o czym będzie ta historia? Hmm...? (Wiktoria Martin ty masz być cicho xd)
A teraz jeszcze trzy sprawy:
1. pierwszy rozdział pojawi się prawdopodobnie w tym tygodniu :3
2. Sashy wielkie dzięki za nominację do LBA, która pojawi się dzisiaj lub jutro, ale wolałam najpierw wstawić to coś u góry xd
I 3. Kinga R5er wiem, wiem, że mam jeszcze nominację do TB, ale mój kochany telefon przestał działać i wszystko się usunęło ;-; Postaram się napisać OS'a jak najszybciej.
Okej to... do napisania żelki ^^ (uwielbiam Was tak nazywać xd)

9 komentarzy:

  1. Hahaha! ;p
    Jam będę siedzieć cichutko ;)
    Milczę jak grób!
    Dobra a poza tym to jam wyczekuję Rozdziału! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej :) Nowiuteńki blog do czytania C: Podoba mi się prolog. Mam nadzieję, że szybko pojawi się pierwszy ROSSdział XD Czekam :*
    ~SweatLivv

    OdpowiedzUsuń
  3. Okey xD
    Prolog boooomba!
    Wiktorio... Druhno moja podziel się i daj na tace... Co takiego Ann nasza wymyśliła? XD
    Pamiętaj Wodogrzmoty czekają! Mabel wyżre ci żelki, a Dipper zwoła Billa Cyferkę xD. Iluminati...
    Nawiedza mnie xD
    JA TU CZEKAM NA ODPOWIEDZ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Durny telefon w połowie zdania mi sie wyłączył ..
      JA TU CZEKAM NA CIEBIE I TWOJE WŁOSY. Znaczy rozdziały! Nie chce mi się juz poprawiać...
      Patrz co klikalam bez sensu zaczynając od ROSS. I to wszystko na telefonie! XD :
      Ross Lynch jest bardzo dobry w sapaniu i nie ma za dużo wody w tym stylu gry na gitarze i na dodatek mam nadzieje że będzie lepiej jak się spotkamy w roku przez wytwórnię płytową innych ludzi z mojej głowy państwa polskiego pochodzenia żydowskiego w Polsce.
      Ratuj od technologii... XD
      No to ja czekam kochana ma :3. I pamiętaj Dipper czeka...
      Pozdrawiam,
      Sashy 🎤

      Usuń
  4. Prolog cudny <3
    O OS'a się nie martw.
    Do napisania :) A! Żeby mi się tu 1 szybko pokazała!
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A! Pytanko: masz gg?? O.o

      Usuń
    2. Nie mam, ale planuję założyć C:
      Więc jeśli to zrobię to na pewno Was powiadomię :3

      Usuń
  5. Świeetnyy prolog :3

    ♥ Aleks ♥

    OdpowiedzUsuń

created by Violette