poniedziałek, 4 maja 2015

Hejo ^^

Heej wszystkim :) Tak, Ann wreszcie postanowiła założyć bloga. Myślałam, że nigdy się na to nie zdecyduję, bo zastanawiałam się nad tym jakieś 3 miesiące xd No więc jeśli chodzi o wygląd to nie jest on najwspanialszy, ale pierwszy raz mam do czynienia z bloggerem także blog będzie się zmieniał z czasem, bo muszę jeszcze dowiedzieć się kilku rzeczy hahah c;
Historia... hmm... może nie będzie taka oryginalna, ale mam nadzieję, że się Wam spodoba (oczywiście będzie o Raurze)
Prolog postaram się wstawić jeszcze dzisiaj, ale nie obiecuję. Najpóźniej pojawi się on jutro lub pojutrze.
To na razie się z Wami żegnam żelki (hahahah mogę tak do Was mówić, nie? xD)
Bye! :3

6 komentarzy:

  1. Jestem żelkiem ^^
    Już ci mówiłam że będę czytać więc nie będę Cię znów zanudzać...
    Jak tylko pojawi się coś nowego to chce zostać o tym powiadomiona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa! Ann założyła bloga! Ann założyła bloga! :D
    Nie... Nie kopiuje cie xD
    ALE BOJE SIĘ TWOICH JEDNOROŻCÓW.
    Jestem taka very exciting! Aaa!
    Żelki!!! Chrapkę mi na nie zrobilas... Dzieki.
    Jak ty masz jednorożce to ja mam smerfy! Albo wezmę Dipper'a z Wodogrzmotów Małych i Mabel! Za dużo tej bajki... ;-;.
    No to do napisania w prologu :*
    Pozdrawiam,
    Sashy 🎤
    Nie mogę doczekać sie Prologu i pierwszych rozdziałów :D
    No weź w niepewności nie trzymaj... XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie w najbliższym czasie na pewno Cię nie odwiedzą xd Zjadły tyle żelków, że nie mają na nic siły xd
      Ooo smerfy i wodogrzmoty! Hahaha! Na razie wszyscy żyjmy w pokoju i zgodzie xDD
      Wstawiłabym wcześniej, ale muszę jeszcze dokończyć ten nieszczęsny prolog, który będę pisała jakiś 3 raz ;-;

      Usuń
    2. PS/ Nominowałam Cię do LBA. Więcej szczegółów tutaj ;) : http://magicandlove-raura.blogspot.com/2015/05/lba.html Gratuluje :D !

      Usuń
  3. Kujem :*:*:* dziekuje za linka!!
    Napewno bd czytac!
    Ann, pamietaj, ze masz nominacje do TB i jest mozliwe, ze bd miec nominacje do LBA!
    Nie wnikamy w mozg Del xD
    To... Do do napisania! Czekam na prolog
    Kinga, dla przyjaciol Del ^^

    OdpowiedzUsuń

created by Violette