środa, 6 maja 2015

LBA :3

Hello żelki!
Jak wskazuje tytuł postu przybywam do Was z nominacją do LBA, która jest dla mnie na prawdę ogromnym zaskoczeniem, bo blog ma dopiero prolog, ale i tak bardzo dziękuję Sashy za nominację :D

Zasady: (nie wiem dokładnie czy to były te, ale myślę, że tak hahaha xd)
Nominacja do Libster Blog Award jest otrzymywania od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną pracę". Jest przyznawana blogom z mniejszą ilością obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

1. Jak zaczęłaś swoją karierę Blogger'a?
Umm... więc zacznijmy od tego, że zaczęłam czytać blogi z opowiadaniami o Raurze. Zainteresowałam się tym, potem po bardzo długim namyśle i dzięki paru osobom, które chciały abym założyła bloga ja również zaczęłam swoją "przygodę" z bloggerem c:
2. Kogo najbardziej lubisz z R5?
Nie mam takiej osoby z R5, którą lubię bardziej lub mniej. Każdego kocham tak samo ;D
3. Data Twoich urodzin?
Moje urodziny były dokładnie 6 dni temu... 30 kwietnia :3
4. Gdyby istniała możliwość zmiany imienia, to jakie byś imię wybrała?
Hmm... ostatnio podoba mi się imię Weronika więc chyba wybrałabym te c;
5. Najlepsze przyjaciółki?
Mam jedną - Ninę :)
6. Wymień 3 blogi, które mi polecisz.
Kurcze ciężko wybrać, bo czytam ich sporo i wszystkie są wspaniałe, a na dodatek nie wiem, które czytasz, ale myślę, że te:
- You-will-be-Forever-raura.blogspot.com
- This-is-us-story-raura.blogspot.com
- Fallinforyour5.blogspot.com
(nie jestem pewna czy czytasz je, czy nie)
7. Byłaś zakochana? Jak zareagowałaś, gdy to stwierdziłaś?
Może nie zakochana, ale zauroczona... Jak zareagowałam? Ciężko opisać xd
8. Ulubiona piosenka?
Obecnie ma taką "fazę" na piosenkę "Up" - Demi Lovato i Olly Murs :D
9. Twoja ksywka/przezwisko?
Nie mam ani tego, ani tego, ale czasami niektórzy wołają na mnie Anka czego nie znoszę ;-;
10. Twój najdziwniejszy sen?
Ooo było kilka takich, ale będę zła i nie napiszę o czym xD
11. Jak zareagowałaś na LBA? Myślisz, że Twoja praca jest dobrze wykonana i nie żałujesz, że założyłaś bloga?
Na nominację do LBA byłam baaardzo zaskoczona :D Ciężko mi powiedzieć czy moja praca jest dobrze wykonana, bo opublikowałam dopiero prolog i nie żałuję, że założyłam bloga ^^

A teraz moi nominowani:
Sweat Livv - You-will-be-Forever-raura.blogspot.com
Sashy (wiem, że nie można, ale trudno xd) - magicandlove-raura.blogspot.com
King JuLien - fallinforyour5.blogspot.com
Słodka Nunusia - laura-i-r5-i-hate-you.blogspot.com
Laura Maranch - letsnotbealone.blogspot.com
Wiktoria Martin - rock-marano-and-lynch.blogspot.com
Patiii <3 (jestem na telefonie i nie mogę zrobić innego serca ;-;) kocham-i-nienawidze-raura.blogspot.com
Kinga R5er - raura-kinga-story.blogspot.com

Moje pytania:
1. W jakim mieście (niekoniecznie polskim) chciałabyś mieszkać?
2. Twój ulubiony kolor?
3. Wolałabyś stawać się niewidzialna czy potrafić latać?
4. Jak poznałaś R5 i czy byłaś na ich koncercie w Polsce?
5. Ulubiony film?
6. Ulubiony przedmiot w szkole?
7. W jakim miejscu najbardziej chciałabyś spędzić wakacje?
8. Twoja największa pasja?
9. Co byś zrobiła gdyby w Twoim domu pojawiło się R5?
10. Skąd wzięłaś pomysł na historię, którą piszesz na swoim blogu?
11. Jak zareagowałaś na nominację?

To byłoby na tyle kochani i widzimy się w 1 rozdziale :3

1 komentarz:

  1. Jesli cie to ucieszy, to mozesz mnie nominowac. Pierwsze 3 nominacje odpowiadam. Pierwsza byla Pati, druga Sashy, trzecia ty, wiec jak chcesz mozesz mnie dopisac do tej listy ;)
    PS. NAJLEPSZEGO :*

    OdpowiedzUsuń

created by Violette