wtorek, 9 czerwca 2015

Notka!

Hello żelki! Chciałabym Was poinformować, że dzisiaj nie pojawi się rozdział. Czemu? Po prostu w tym tygodniu miałam mnóstwo spraw osobistych i jeszcze poprawy ocen w szkole. Nawet w te cztery wolne dni nie udało mi się nic nabazgrać. Co prawda mogłabym spróbować napisać coś wczoraj i przedwczoraj, ale uznałam, że wolę zrobić to na spokojnie, a nie w pośpiechu. Jeśli mi się uda to dodam w tym tygodniu One Shota C: Mam nadzieję, że mi to wybaczycie i poczekacie :D
Chciałabym jeszcze przeprosić, że nie komentuję ostatnio Waszych rozdziałów postaram się to nadrobić.
A więc pa pa :3

Ps. Kto tak jak ja cieszy się na przyjazd R5 do Polski i kto jedzie? Ja wciąż namawiam rodziców, ale myślę, że uda mi się ich przekonać.
Ps 2. Spokojnie, już niedługo założę GG. Może nawet w tym tygodniu ^^

6 komentarzy:

  1. Będę czekała na rodział.:*
    Ja nie pojadę na koncert. Nie mogę tego znieść. ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, co czujesz, bo na pierwszy koncert też nie mogłam jechać :(
      Trzymam kciuki, aby udało Ci się spotkać R5 :**

      Usuń
  2. O wow! Świetny blog! Serio, bardzo mi się podoba. Czekam na następny rozdział :3
    Ja nie jadę na koncert. Za daleko :(
    P.S. Lokowanie produktu:
    Zapraszam do siebie!
    r5inniinaczej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisałam dlugi komentarz i sie usunął.. ;-;
    Teraz mam focha o!
    Tak wiec czekam na OS ;)
    I moja mordko ty nie obrażę sie :D (wodogrzmoty czyhają...) byluhahaha
    To się wytnie xD
    I ja jadę na koncert ! Kupuje VIP BILET 🎫 :D
    Może się spotkamy przed klubem i pójdziemy razem xD.
    Tak więc czekam na twoje dzieło :*
    Pozdrawiam,
    Sashy 🎤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadam szybko, bo muszę się spakować na jutro xd
      Ja będę miała zwykły bilet i mam focha na rodziców, bo nie pozwalająmi na VIP chociaż fundusze mam ;-;
      Chciałabym Cię spotkać tylko nawet nie wiemy jak wyglądamy hahaha

      Usuń

created by Violette