środa, 4 maja 2016

Notka :3

Hej kochani. Przychodzę do was po długiej nieobecności. Nie jest to jednak mój ostateczny powrót, ale o tym później. Dzisiaj mija dokładnie rok odkąd założyłam tego bloga i odkąd napisałam na nim pierwszy post. Długo zastanawiałam się nad tym, czy w ogóle jest sens pisać tę notkę, skoro nie pojawiło się tu nic od dłuższego czasu. Po namyśle uznałam, że mimo wszystko chciałabym wam z całego serca podziękować za wszystkie miłe komentarze, które sprawiały i w sumie nadal sprawiają, że mam ogromny uśmiech na twarzy. Takie zwykłe kilka słów, a jednak potrafi poprawić humor na cały dzień. Wiem, że dziękowałam już wiele razy pod rozdziałami, ale co zaszkodzi zrobić to ponownie. Nawet nie wiecie jak stęskniłam się za wami przez ten czas i mam nadzieję, że niedługo znowu będę mogła dla was pisać. Co do mojego powrotu to tak naprawdę nie wiem, kiedy on dokładnie nastąpi. Obecnie pracuję nad nowym opowiadaniem, ale nie mam pojęcia ile jeszcze zajmie mi ogarnianie wszystkiego, co z nim związane, tym bardziej, że mam teraz jeszcze więcej  nauki, bo powoli zbliżamy się do końca roku szkolnego. Myślę, że mnie zrozumiecie. Chciałabym, aby tym razem wszystko było dopięte na ostatni guzik. Poinformuję was, jeśli będę już coś wiedziała. Żebyście nie mieli niespodzianki to tutaj napiszę wam, że niestety nie pojawi się Raura (ale R5 będzie :)) a historia będzie czymś zupełnie innym od tej, którą prowadziłam tutaj. Mam nadzieję, że mimo wszystko zajrzycie tam czasem. Właśnie! Zapomniałabym o jeszcze jednej ważnej sprawie. Chodzi o tego bloga. Niestety, mam dla was smutną wiadomość. W najbliższym czasie nie odwieszę I Will Never Stop Loving You. Nie dlatego że nie mam weny, czy coś. Wciąż mam mnóstwo pomysłów, ale przeczytałam niedawno wszystkie rozdziały i stwierdziłam, że one naprawdę nie były dobre. Mam w planach je poprawić, tylko nie wiem kiedy się za to zabiorę. Chciałabym najpierw ogarnąć nowe ff, ale na pewno powrócę do tej historii.  Jeszcze raz ogromnie, ogromnie wam za wszystko dziękuję i do zobaczenia wkrótce kochani. Papa :3

Jeśli ktoś chciałby się jakoś ze mną skontaktować to tutaj dam wam link do mojego aska :3
http://ask.fm/xAniaszekx

3 komentarze:

  1. Fajnie, że założysz nowego bloga, którego na pewno będę czytała. :) Mam nadzieję, że tego bloga kiedyś znów zaczniesz kontynuować. Trzymam za ciebie kciuki.;)
    Pozdrawiam
    ~ Milka :*

    Ps. Zapraszam cię na mojego nowego bloga. Może wpadniesz, jak znajdziesz czas?
    https://fire-and-water-raura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa, notka!
    Szczerze mówiąc, to cieszę się, że na kolejnym blogu nie będzie Raury. Nie trawię jej.
    Czekam ^.^
    Pozdrawiam,
    Inna

    OdpowiedzUsuń

created by Violette