poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Zawieszam :C

Hej, kochani!
Ten tytuł posta nie jest żadnym żartem. Ostatnio dużo myślałam na ten temat i zdecydowałam, że chyba lepiej będzie zawiesić tego bloga. Nie jest to spowodowane komentarzami, brakiem czasu czy weny. Chodzi tu o moje umiejętności pisarskie, bo te, nie oszukujmy się, nie są najlepsze. Co rusz robię jakieś błędy. Pospieszyłam się z tym opowiadaniem, bo na początku miało ono powstać dopiero w styczniu przyszłego roku, a po prostu bałam się, że ktoś też wpadnie na pomysł pisania takiej historii, a ja bardzo chciałam ją pisać i podzielić się z Wami moim pomysłem. I tak naprawdę niedawno zauważyłam, że powinnam jeszcze poczekać. Powinnam poprawić swoje umiejętności i wtedy zabrać się za to opowiadanie. Pisząc je dużo się nauczyłam, jednak chciałabym przedstawić Wam opowiadanie na lepszym poziomie, lepiej opisywać uczucia bohaterów, nie popełniać aż tak wielu błędów interpunkcyjnych, bo zdaję sobie sprawę, że niektóre osoby takie błędy po prostu odrzucają. Wiem, że Was zawiodłam i cholernie tego żałuję, więc jeśli ktoś ma ochotę mnie teraz czymś walnąć to proszę bardzo, bo wiem, że zrobiłam źle. Do tego zawieszam bloga w momencie, w którym ta historia miała się rozkręcić i naprawdę jest mi z tego powodu strasznie głupio, bo było chyba kilka osób, które chciały poznawać dalsze losy bohaterów. Obiecuję, że wrócę tutaj i dokończę to, co zaczęłam, ale nie mogę Wam teraz powiedzieć, kiedy to nastąpi, dlatego że sama tego nie wiem. Dziękuję każdej osobie, która przeczytała lub skomentowała chociaż jeden rozdział, naprawdę każdy komentarz powodował ogromny uśmiech na mojej twarzy, a teraz muszę się z Wami rozstać. Ale spokojnie, nie znikam całkowicie z bloggera. Wciąż będę komentowała Wasze rozdziały i prawdopodobnie w niedzielę zabiorę się z nadrabianie wszystkiego, gdyż jutro wyjeżdżam do babci. Jeszcze raz bardzo, bardzo Was przepraszam i mam nadzieję, że nie zapomnicie o tym blogu podczas mojej nieobecności. Do zobaczenia, kochani :**

6 komentarzy:

  1. Szkoda, że zawieszasz bloga. :( Ta historia bardzo mnie zaciekawiła. Piszesz świetnie i ciekawie. Skoro podjęłaś taką decyzję to ją uszanuję. Napewno będę na ciebie czekała aż wrócisz z powrotem.

    Ps. Może wpadniesz na mojego nowego bloga?
    http://life-is-like-a-labyrinth-raura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi, że zawieszasz bloga... I to akurat w najciekawszym momencie. Historia mnie wciągnęła, miała "to coś". I wcale nie piszesz źle, tylko lekko. Jak już pisałam, szkoda, bo ta opowieść jest naprawdę ciekawa. No ale nie wpłynę na Twoją decyzję. Wiesz może, kiedy zaczniesz kontynuować swoje opowiadanie? Będę czekać na Twój powrót i następny rozdział :3
    P.S. U mnie czeka nowy rozdział. Zapraszam! http://r5inniinaczej.blogspot.com/
    Pozdrawiam,
    Inna

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda , że zawieszasz.
    No ale wiesz ja też piszę blogi. Nie dość, że mam problemy z pisaniem i to jeszcze weną.
    No ale trudno te decyzja. Mam nadzieje, ze jeszcze tu wrócisz ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Poczekamy <3
    Walnęłam taką przemowę ale telefon mi się zwiesił ;-;
    Chamstwo. Tam gdzieś dekolt wpisałam xD
    Poczekamy nawet kilka lat<3 bo warto :D
    Pamiętaj że cię kocham :3 I Twoje jednorożce, pingwinki i Kucyki też. Twilight mnie nie zje co nie? xD
    Pozdrawiam i czekam,
    Sashy :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Będziemy czekać :*. Bo warto <3
    Dla mnie piszesz super :)
    No cóż trzeba czekać :D.
    Wpadniesz?:D
    http://twoyounghearts-raura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nominowałam cię do LBA więcej tu: http://raura-kinga-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

created by Violette